30-10-2018, 09:59
https://4outdoor.pl/2018/10/29/%D1%97dlo...wanej-w-po lsce/
wywiad z Ilya Marchuk z ÏDLO.
Martwi mnie sformułowanie z wywiadu:
-Kto stanowi dla Was najsilniejszą konkurencję na polskim rynku? Czy według Ciebie jest jeszcze miejsce dla nowych marek?
-Na pewno głównym konkurentem jest dla nas LYO FOOD, reszta marek specjalnie się nie wyróżnia. Miejsce na pewno się znajdzie – tym bardziej z naszą ceną! Ponadto mamy ambitny plan, aby zmienić tę branżę na bardziej dostępną dla szerszego grona klientów – chcemy wyjść daleko poza obecne zasięgi liofilizatów.
__
wnioskuję że cena może być konkurencyjna do niekonkurencyjnej ceny LF, co w ostatecznym rozrachunku też będzie niekonkurencyjną ceną do tego co mamy na rynku obecnie
поживём – увидим
---
Edytowany: 2018-10-30 10:07:39
wywiad z Ilya Marchuk z ÏDLO.
Martwi mnie sformułowanie z wywiadu:
-Kto stanowi dla Was najsilniejszą konkurencję na polskim rynku? Czy według Ciebie jest jeszcze miejsce dla nowych marek?
-Na pewno głównym konkurentem jest dla nas LYO FOOD, reszta marek specjalnie się nie wyróżnia. Miejsce na pewno się znajdzie – tym bardziej z naszą ceną! Ponadto mamy ambitny plan, aby zmienić tę branżę na bardziej dostępną dla szerszego grona klientów – chcemy wyjść daleko poza obecne zasięgi liofilizatów.
__
wnioskuję że cena może być konkurencyjna do niekonkurencyjnej ceny LF, co w ostatecznym rozrachunku też będzie niekonkurencyjną ceną do tego co mamy na rynku obecnie
поживём – увидим
---
Edytowany: 2018-10-30 10:07:39