04-12-2018, 06:48
Odświeżam bo buty do mnie wróciły.
Kupowane w Hunt - Fish, który nie jest w tym przypadku gwarantem, reklamacja nastąpiła na zasadach rękojmi, chociaż dla przeciętnego konsumenta i w języku potocznym często ''okres gwarancyjny'' i ten wynikający z rękojmi są stosowane zamiennie, przepisy już to jednak różnicują, mniejsza z tym.
W jerseyach pro meindla jak pisałem zaczęły się odklejac otoki i zauważyłem delikatne początki odklejania podeszwy. Buty (po uprzednim kontakcie telefonicznym) zostały przeze mnie wyczyszczone i odesłane do sprzedawcy na miesiąc przed upływem ustawowego okresu rękojmi, czyli 2 lat.
Sklep przed upływem 2 tygodni od otrzymania reklamowanego obuwia poinformował mnie, że buty odesłano do producenta i zostaną naprawione.
W piątek otrzymałem informację o nadaniu naprawionego sprzętu firmą kurierską. W tzw. międzyczasie wystąpiłem do sprzedawcy o zwrot kosztów, które ponioslem wysyłając reklamowane obuwie.
Wczoraj odebrałem paczkę.
Buty wróciły w nowym kartonie meindla, z nowymi sznurówkami. W butach całkowicie wymieniono podeszwy i oczywiście otoki. Co ciekawe - bieżnik jest taki sam jak w starych podeszwach, natomiast całość wygląda nieco inaczej, wcześniej elementy z pianki eva były jasnoszare, teraz wydają się być dużo ciemniejsze. Czyżby nowa technologia? Niestety nie mogę znaleźć zdjęć uszkodzeń, które zrobiłem przed wysyłką, a szkoda - można byłoby porównać.
W każdym razie sprzęt naprawiono całkowicie, na moim koncie pojawila się też kwota za wysyłkę. Całość procedury - od nadania do odebrania paczki - wyniosła niecały miesiąc.
Zobaczymy jak będą się spisywały nowe podeszwy.
-------------------------------------------
Nie jesteśmy tutaj dla przyjemności.
Kupowane w Hunt - Fish, który nie jest w tym przypadku gwarantem, reklamacja nastąpiła na zasadach rękojmi, chociaż dla przeciętnego konsumenta i w języku potocznym często ''okres gwarancyjny'' i ten wynikający z rękojmi są stosowane zamiennie, przepisy już to jednak różnicują, mniejsza z tym.
W jerseyach pro meindla jak pisałem zaczęły się odklejac otoki i zauważyłem delikatne początki odklejania podeszwy. Buty (po uprzednim kontakcie telefonicznym) zostały przeze mnie wyczyszczone i odesłane do sprzedawcy na miesiąc przed upływem ustawowego okresu rękojmi, czyli 2 lat.
Sklep przed upływem 2 tygodni od otrzymania reklamowanego obuwia poinformował mnie, że buty odesłano do producenta i zostaną naprawione.
W piątek otrzymałem informację o nadaniu naprawionego sprzętu firmą kurierską. W tzw. międzyczasie wystąpiłem do sprzedawcy o zwrot kosztów, które ponioslem wysyłając reklamowane obuwie.
Wczoraj odebrałem paczkę.
Buty wróciły w nowym kartonie meindla, z nowymi sznurówkami. W butach całkowicie wymieniono podeszwy i oczywiście otoki. Co ciekawe - bieżnik jest taki sam jak w starych podeszwach, natomiast całość wygląda nieco inaczej, wcześniej elementy z pianki eva były jasnoszare, teraz wydają się być dużo ciemniejsze. Czyżby nowa technologia? Niestety nie mogę znaleźć zdjęć uszkodzeń, które zrobiłem przed wysyłką, a szkoda - można byłoby porównać.
W każdym razie sprzęt naprawiono całkowicie, na moim koncie pojawila się też kwota za wysyłkę. Całość procedury - od nadania do odebrania paczki - wyniosła niecały miesiąc.
Zobaczymy jak będą się spisywały nowe podeszwy.
-------------------------------------------
Nie jesteśmy tutaj dla przyjemności.