03-07-2022, 14:46
@basal. Bardzo dobrze że wrzucasz takie tematy. Trzeba to robić wszędzie i w każdym przypadku. Ile razy się da. Pokazywać gdzie nas konsumentów mają pewne firmy, pewne sieci itp. Głośno o tym mówić. Inaczej z tą zarazą porządku nie zrobimy!
Nie kupować i przestrzegać innych. Wrzucać na facebooki, tweetery i inne takie. Przecież to co widać w tym ich uzasadnieniu (odpowiedź na reklamację) to kpina i plucie klientowi w twarz. Na samym dole już informują wydymanego klienta że nie muszą mieć żadnego rzeczoznawcy. Więc zatrudniony na umowie śmieciowej pracownik tzw działu reklamacji odrzuca z automatu reklamacje bo taki ma przykaz i opatruje to głupowatym uzasadnieniem.
Nie kupować i przestrzegać innych. Wrzucać na facebooki, tweetery i inne takie. Przecież to co widać w tym ich uzasadnieniu (odpowiedź na reklamację) to kpina i plucie klientowi w twarz. Na samym dole już informują wydymanego klienta że nie muszą mieć żadnego rzeczoznawcy. Więc zatrudniony na umowie śmieciowej pracownik tzw działu reklamacji odrzuca z automatu reklamacje bo taki ma przykaz i opatruje to głupowatym uzasadnieniem.