03-12-2008, 21:38
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1945.htm
§ 4. 1 Spełnianie w obiektach hotelarskich wymagań określonych w art. 35 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych dokumentuje się w zakresie wymagań (pkt 2) przeciwpożarowych - opinią właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej, a w przypadku kontroli obiektu za równorzędny opinii uznaje się protokół okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej
bardzo proste: jeśli Straż Pożarna stwierdzi że nie można to nie można i koniec, nie ma dyskusji. za złamanie przepisów (przez kierownictwo obiektu hotelarskiego) wykreślają z ewidencji i zamykają interes no i lecą łby.
---
Edytowany: 2008-12-03 21:40:02
-------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...
§ 4. 1 Spełnianie w obiektach hotelarskich wymagań określonych w art. 35 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych dokumentuje się w zakresie wymagań (pkt 2) przeciwpożarowych - opinią właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej, a w przypadku kontroli obiektu za równorzędny opinii uznaje się protokół okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej
bardzo proste: jeśli Straż Pożarna stwierdzi że nie można to nie można i koniec, nie ma dyskusji. za złamanie przepisów (przez kierownictwo obiektu hotelarskiego) wykreślają z ewidencji i zamykają interes no i lecą łby.
---
Edytowany: 2008-12-03 21:40:02
-------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...