27-02-2016, 14:54
''z biznesowego punktu widzenia to porażka'' oczywiście, to wszystko ściśle wiąże się z pojęciem planowego starzenia produktu. Co nie oznacza, że jako użytkownicy nie możemy traktować takich cech towaru jako wady i wskazywać na nie chociażby w recenzjach na NGT.
I co do takiego podejścia- Leatherman daje gwarancję na 25 lat. Czy jest realna? Gdy po 8 latach używania pękła jedna z zapadek w moim toolu- serwis LM beż żadnej zbędnej biurokracji, pytaniu o pudełko itp wymienił mi CAŁE uszkodzone narzędzie na fabrycznie nowe. Widocznie taka polityka biznesowa im się opłaca.
---
Edytowany: 2016-02-27 16:13:02
-------------------------------------------
I speak fluent sarcasm.
I co do takiego podejścia- Leatherman daje gwarancję na 25 lat. Czy jest realna? Gdy po 8 latach używania pękła jedna z zapadek w moim toolu- serwis LM beż żadnej zbędnej biurokracji, pytaniu o pudełko itp wymienił mi CAŁE uszkodzone narzędzie na fabrycznie nowe. Widocznie taka polityka biznesowa im się opłaca.
---
Edytowany: 2016-02-27 16:13:02
-------------------------------------------
I speak fluent sarcasm.