15-12-2015, 12:36
Dzięki PRS, też się zgadzam że grupą docelową są biegacze i chyba marketingowo to słuszna opcja, bo jest ich coraz więcej.
Mam nadzieję że w weekend uda mi się wreszcie dodać zdjęcia. Choć może nie jest to tak konieczne, bo Nessi ma całkiem fajnie zaprezentowane swoje produkty.
Ceny - hmmm, jednokolorowy, ciepły komin można dostać za 35zł - nie jest tak źle.
Jeśli za ceną idzie jakość i do tego jeszcze atrakcyjny wygląd, to należy to docenić tak czy inaczej :) poza tym są to wszystko rzeczy ''made in Poland'', co dla mnie ma duże znaczenie.
Mam nadzieję że w weekend uda mi się wreszcie dodać zdjęcia. Choć może nie jest to tak konieczne, bo Nessi ma całkiem fajnie zaprezentowane swoje produkty.
Ceny - hmmm, jednokolorowy, ciepły komin można dostać za 35zł - nie jest tak źle.
Jeśli za ceną idzie jakość i do tego jeszcze atrakcyjny wygląd, to należy to docenić tak czy inaczej :) poza tym są to wszystko rzeczy ''made in Poland'', co dla mnie ma duże znaczenie.