To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


[Recenzja] Fjallraven Greenland Jacket
#18
Dzień dobry
Po loginie chyba wszyscy się domyślą i iż nie jestem ''zwykłym forumowiczem'' tylko przedstawicielem firmy hunt-fish.eu w której testowana kurtka została w lipcu 2012 roku zakupiona. Z racji prowadzonej działalności staram się nie zajmować stanowiska w licznych dyskusjach, ale nie ukrywam, że forum przeglądam. Dla profilu naszej działalności jest to miejsce, gdzie wiele pożytecznych informacji możemy uzyskać.
Ponieważ w mojej ocenie w opisanej sytuacji brak jest kilku istotnych faktów, a dyskusja tych faktów pozbawiona przesuwa się w stronę niepotrzebnych napięć (których można uniknąć), postanowiłem o nich napisać.
Pan Krzysztof w naszej wewnętrznej korespondencji mailowej (luty 2013), którą skierował do naszej firmy otrzymał taką oto odpowiedź:

„Oczywiście przekazaliśmy Pana korespondencję do głównego dystrybutora z prośbą o ustosunkowanie się do zaistniałej sprawy.
Poproszono nas o chwilę cierpliwości, ponieważ sprawa została przekazana do producenta.
Do dnia dzisiejszego nie uzyskaliśmy jeszcze informacji, co do stanowiska w tej sprawie.
Niemniej jednak nie możemy aktualnie uznać Pana zgłoszenia, jako oficjalnej reklamacji, ponieważ takowej Pan jeszcze nie złożył.
Aby rozpocząć procedurę reklamacyjną musi Pan przesłać do nas reklamowany produkt wraz z dokumentem zakupu oraz opisem reklamowanej usterki – tego w pełnej formie Pan nie uczynił.
Przesłał Pan do nas zapytanie, co w zaistniałej sytuacji zrobić – my sprawę przekazaliśmy do oficjalnego dystrybutora – nie oznacza to jednak, że został uruchomiony oficjalny tok reklamacyjny, co oczywiście może Pan w każdej chwili uczynić.
W załączeniu przesyłam dokument reklamacyjny - proszę go wypełnić i przesłać reklamowany produkt do naszej firmy na adres jak w stopce informacyjnej poniżej – adres do wysyłki znajduje się również w samym dokumencie.
Po otrzymaniu reklamowanego produktu wraz z dokumentem sprzedaży i wypełnionym dokumentem reklamacyjnym uruchomimy proces reklamacji – oficjalną odpowiedź otrzyma Pan w określonym przez prawo terminie”

Do dnia dzisiejszego kurtka do nas nie dojechała… Oskarżanie producenta, głównego dystrybutora bez przesłanego produktu do reklamacji jest w mojej ocenie nie na miejscu. Trudno zajmować oficjalne stanowisko bez oceny przedmiotu o którym toczy się dyskusja. Nie wiem na jakim etapie jest sprawa u dystrybutora, być może również czekają na kurtkę… Nie wiem, sprawdzę. Pana Krzysztofa natomiast zachęcam do złożenia oficjalnej reklamacji, sprawę z należytą starannością poprowadzimy.

Na koniec: od początku prowadzenia sprzedaży produktów Fjallraven (2010 rok) do dnia dzisiejszego ilość reklamacji w naszej firmie była na poziomie około 10 sztuk - sprzedaliśmy kilka tysięcy produktów Fjallraven z czego zdecydowana większość z G-1000 – czy świadczy to o wyjątkowo niskiej jakości...?
Nie będę wchodził w szczegóły odnośnie wytrzymałości materiału G-1000, zapewne rozwinęłaby się burzliwa dyskusja..:), ale proszę zwrócić uwagę na jeden ciekawy aspekt. Najlepszym rynkiem finansowym dla Fjallraven są Niemcy – proszę wejść na oficjalną stronę fjallraven.com http://www.fjallraven.com/storelocator/ - wybrać Germany i sprawdzić liczbę oficjalnych dystrybutorów Fjallraven - warto pobawić się suwakiem – czy w Niemczech nie potrafią ocenić produktów Fjallraven i klienci od ponad 20 lat kupują tak słabe produkty? Ocenę pozostawiam do własnych przemyśleń. Na sam koniec dodam, że niemiecki portal Outdoor wybrał markę Fjallraven najlepszą marką (kategoria odzież) roku 2013 na niemieckim rynku outdoorowym – przypadek?
http://www.outdoor-magazin.com/news/prod...24.3.htm#1
Jako ciekawostkę dodam, że w kategorii obuwie najlepszą marką została firma Meindl, która nazbyt dobrych notowań u nas również nie ma :).
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
hunt-fish
-------------------------------------------
hunt-fish


[Obrazek: 8460-18-1.jpg]

Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE:[Recenzja] Fjallraven Greenland Jacket - przez hunt-fish - 15-12-2013, 23:10
RE:[Recenzja] Fjallraven Greenland Jacket - przez m - 23-04-2017, 19:16

Skocz do: