14-06-2014, 22:49
yaro muszę się nie zgodzić z Twoją opinią jeśli chodzi o:
- ceny - w 2012 moab jam 28 kosztował wg katalogu 399,99 a 32 - 439 - obecnie mamy model moab jam 30 kosztujący 419.99 ( http://www.jack-wolfskin.com//PortalData...S12_PL.pdf ) - i jest tylko 10g ciezszy od 28 przy zachowaniu wyposazenia z 32.
- co do cen innych wyrobów - muddy pass (softshell) kosztował w 2012 749,99 obecnie jest tanszy o 40 zł i moim zdaniem ewoluował na duzy plus (głównie jeśli chodzi o odporność mechaniczną materiału) , spodnie activate sa tansze o 20zł (porownujac do 2012), a kultowy black range w 2012 tez był 50 zł drozszy...
- co do ''masowki ogolnosportowej'' - ja mam wrażenie, że do niedawna porfolio było własnie przeładowane ogromną ilością butów, toreb, plecaków - teraz modeli jest coraz mniej np. plecak Denali 75 tylko w jednym kolorze...
chyba ze chodziło o texapore softshell wtedy faktycznie się zgodzę - to naprawdę jest jedna kurtka do wszystkiego (vide: High Amperage) ;)
- w samym założeniu, czy jak to niektórzy zwą ''filozofii'' marki jest to ze produkty maja być głównie dla podrózników, trekkeró, hikerów - czyli po prostu dla osób spędzających czas aktywnie i na łonie natury i teraz mamy takie grupy: Alpine Trek, Active Trail, Trek&Hike i Travel tu same nazwy działów mówią co tam będzie...
-------------------------------------------
ekipa e-Horyzont Łódź
- ceny - w 2012 moab jam 28 kosztował wg katalogu 399,99 a 32 - 439 - obecnie mamy model moab jam 30 kosztujący 419.99 ( http://www.jack-wolfskin.com//PortalData...S12_PL.pdf ) - i jest tylko 10g ciezszy od 28 przy zachowaniu wyposazenia z 32.
- co do cen innych wyrobów - muddy pass (softshell) kosztował w 2012 749,99 obecnie jest tanszy o 40 zł i moim zdaniem ewoluował na duzy plus (głównie jeśli chodzi o odporność mechaniczną materiału) , spodnie activate sa tansze o 20zł (porownujac do 2012), a kultowy black range w 2012 tez był 50 zł drozszy...
- co do ''masowki ogolnosportowej'' - ja mam wrażenie, że do niedawna porfolio było własnie przeładowane ogromną ilością butów, toreb, plecaków - teraz modeli jest coraz mniej np. plecak Denali 75 tylko w jednym kolorze...
chyba ze chodziło o texapore softshell wtedy faktycznie się zgodzę - to naprawdę jest jedna kurtka do wszystkiego (vide: High Amperage) ;)
- w samym założeniu, czy jak to niektórzy zwą ''filozofii'' marki jest to ze produkty maja być głównie dla podrózników, trekkeró, hikerów - czyli po prostu dla osób spędzających czas aktywnie i na łonie natury i teraz mamy takie grupy: Alpine Trek, Active Trail, Trek&Hike i Travel tu same nazwy działów mówią co tam będzie...
-------------------------------------------
ekipa e-Horyzont Łódź