23-08-2013, 13:56
Łukaszu, dlaczego stosujesz takie tanie triki retoryczne?
''Sformułowanie chiński chwyt marketingowy jest pejoratywne i niesprawiedliwe. Nie, Peme nie jest chwytem marketingowym.''
Jasne, że Peme nie jest chwytem marketingowym. Chwytem marketingowym jest pisanie o danej firmie na forum (forach) przez ludzi odpowiedzialnych za marketing, bez wiedzy forumowiczów, kim jest adwersarz.
I to, muszę dodać, mało uczciwym chywtem (to obiektywne stwierdzenie) i bardzo tanim i kiepsko wyglądającym (a to już moja opinia).
''Sformułowanie chiński chwyt marketingowy jest pejoratywne i niesprawiedliwe. Nie, Peme nie jest chwytem marketingowym.''
Jasne, że Peme nie jest chwytem marketingowym. Chwytem marketingowym jest pisanie o danej firmie na forum (forach) przez ludzi odpowiedzialnych za marketing, bez wiedzy forumowiczów, kim jest adwersarz.
I to, muszę dodać, mało uczciwym chywtem (to obiektywne stwierdzenie) i bardzo tanim i kiepsko wyglądającym (a to już moja opinia).