04-02-2013, 16:00
Nie chcę się z butami ten tego...
Jest spora grupa osób zainteresowana swetrem Pająka.
Już to pisałem, że (sweter) to nie mój target bo bardziej potrzebuję waciaka. Co nie znaczy, że nie udzielam się w tym temacie. Na moje to jednak powinien powstać prototyp nr 2 - taki ,,przedseryjny'' uwzględniający poprawki.
Więc może jednak sensownie/logicznie było by zorganizować zlot w okolicach Bielska pod koniec terminu testowego (końcówka marca) tak by sasq mógł go przynieść lub by osoby zainteresowane mogły odwiedzić firmę i poprzymierzać.
Dojazd Wierchomla (dla 8-10 03) PKP z Wawy Zach - 2240 - przyjazd Krynica 1116 (czyli ponad 12h)
Powrót PKP - Krynica 1905 w niedzielę, dopłata od Dęblina do Wawy, w Wawie 0646
lub 2 przesiadki - z Krynicy o 1729 (osobny bilet), przesiadka w Tarnowie i w Krk na nocnik z Zakopca do Gdyni, w Wawie Zach na 5 rano.
Dojazd do Bielska pod koniec marca to albo 2h kiblowania w Katowicach (czyli standard) lub 1h w Częstochowie.
Powrót na 2302 w Wawie Wsch.
Jest spora grupa osób zainteresowana swetrem Pająka.
Już to pisałem, że (sweter) to nie mój target bo bardziej potrzebuję waciaka. Co nie znaczy, że nie udzielam się w tym temacie. Na moje to jednak powinien powstać prototyp nr 2 - taki ,,przedseryjny'' uwzględniający poprawki.
Więc może jednak sensownie/logicznie było by zorganizować zlot w okolicach Bielska pod koniec terminu testowego (końcówka marca) tak by sasq mógł go przynieść lub by osoby zainteresowane mogły odwiedzić firmę i poprzymierzać.
Dojazd Wierchomla (dla 8-10 03) PKP z Wawy Zach - 2240 - przyjazd Krynica 1116 (czyli ponad 12h)
Powrót PKP - Krynica 1905 w niedzielę, dopłata od Dęblina do Wawy, w Wawie 0646
lub 2 przesiadki - z Krynicy o 1729 (osobny bilet), przesiadka w Tarnowie i w Krk na nocnik z Zakopca do Gdyni, w Wawie Zach na 5 rano.
Dojazd do Bielska pod koniec marca to albo 2h kiblowania w Katowicach (czyli standard) lub 1h w Częstochowie.
Powrót na 2302 w Wawie Wsch.