26-02-2009, 22:41
grass - zamowilem w koncu 60+10 AC PRO, choc troche zaluje, ze nie wzialem 70+10, ja mam koszmarne problemy ze spakowaniem sie...
jezeli chodzi o sklep outdoorgb.com - coz, nie byla to ideala obsluga zamowienia. kontakt w zasadzie w porzadku. na przestrzeni kilku tygodni wyslalem mase maili do nich, na 3/4 uzyskalem odpowiedz. co jest in plus oczywiscie. odpowiedzi z reguly rzetelne, merytoryczne, konkretne. na starcie bon promocyjny przy moim zamowieniu nie zadzialal, musialem sie o niego upominac. przelali mi dosc szybko rownowartosc 5 funtow. kupowalem w grudniu, wiec pewnie z tego powodu wiazal sie fakt, iz zamowienie nie wyszlo niestety za szybko. zdaje sie, ze po ok 2 tygodniach od zamowienia, paczka zostala wyslana. plecak potrzebowalem na wypad tuz po swietach, zamowielm na poczatku grudnia, wyszlo ok tydzien przed swietami. dostawa nie byla realizowana poprzez Royal Mail jak to wyczytalem na stronie, i tu moje ogromne szczescie, bo traf chcial, ze na poczatku grudnia Royal Mail strajk zrobilo, i przez kilka dni nie bylo dostaw na solidnym obszarze UK. paczka dostarczona zostala zdaje sie, iz przez firme DPD - i tu SZACUNEK - w srode zostala nadana, w czwartek juz w Polsce byla ! zdaje sie, iz w piatek juz ja mialem w domu czy w poniedzialek, nie pamietam. dzieki temu pojechalem z nowym plecakiem na wypad.
koszt transportu wyszedl dosc wysoki, bo o ile pamietam ~80zl po przeliczeniu przy kursie ok 4.50-4.60zl. co ciekawe, po wybraniu kwoty zamowienia w funtach, placilem ekarta mBanku, popzrez przewalutowanie, bo z mBanku i tak na eurosy przeliczali, wyszlo taniej, niz bym placil od razu w euro. dziwnie przelicza ten sklep wartosc.
jezeli chodzi o zaawansowanosc strony outdoorgb.com - to chyba najbardziej prymitywna strona sklepu jaka widzialem, nie ma panelu klienta, nie wiadomo jaki jest status zamowienia, trzeba dzwonic/pisac. do platnosci karta nie jest wymagany kod CVV ;) o paypalu mozna zapomniec.
warto zapisac sie na newsletter, czesto voucher code w nich jest, o wartosci np 5 funtow.
reasumujac, sklep ma dosc ciekawe ceny. jest dobry kontakt. mysle, iz zamowienie poza takim sajgonem jaki z reguly jest przed swietami w wiekszosci sklepach, bedzie realizowane duzo szybciej. towar w 100% zgodny z opisem. paczka dobrze zapakowana. tyle.
moze jeszcze dodam 1 rzecz ciekawa do oddzialu DPD, warto sprawdzic angielska strone tegoz kuriera i przez nia monitorowac tracking, bo polska strona nie widziala jej w moim przypadku.
jezeli chodzi o sklep outdoorgb.com - coz, nie byla to ideala obsluga zamowienia. kontakt w zasadzie w porzadku. na przestrzeni kilku tygodni wyslalem mase maili do nich, na 3/4 uzyskalem odpowiedz. co jest in plus oczywiscie. odpowiedzi z reguly rzetelne, merytoryczne, konkretne. na starcie bon promocyjny przy moim zamowieniu nie zadzialal, musialem sie o niego upominac. przelali mi dosc szybko rownowartosc 5 funtow. kupowalem w grudniu, wiec pewnie z tego powodu wiazal sie fakt, iz zamowienie nie wyszlo niestety za szybko. zdaje sie, ze po ok 2 tygodniach od zamowienia, paczka zostala wyslana. plecak potrzebowalem na wypad tuz po swietach, zamowielm na poczatku grudnia, wyszlo ok tydzien przed swietami. dostawa nie byla realizowana poprzez Royal Mail jak to wyczytalem na stronie, i tu moje ogromne szczescie, bo traf chcial, ze na poczatku grudnia Royal Mail strajk zrobilo, i przez kilka dni nie bylo dostaw na solidnym obszarze UK. paczka dostarczona zostala zdaje sie, iz przez firme DPD - i tu SZACUNEK - w srode zostala nadana, w czwartek juz w Polsce byla ! zdaje sie, iz w piatek juz ja mialem w domu czy w poniedzialek, nie pamietam. dzieki temu pojechalem z nowym plecakiem na wypad.
koszt transportu wyszedl dosc wysoki, bo o ile pamietam ~80zl po przeliczeniu przy kursie ok 4.50-4.60zl. co ciekawe, po wybraniu kwoty zamowienia w funtach, placilem ekarta mBanku, popzrez przewalutowanie, bo z mBanku i tak na eurosy przeliczali, wyszlo taniej, niz bym placil od razu w euro. dziwnie przelicza ten sklep wartosc.
jezeli chodzi o zaawansowanosc strony outdoorgb.com - to chyba najbardziej prymitywna strona sklepu jaka widzialem, nie ma panelu klienta, nie wiadomo jaki jest status zamowienia, trzeba dzwonic/pisac. do platnosci karta nie jest wymagany kod CVV ;) o paypalu mozna zapomniec.
warto zapisac sie na newsletter, czesto voucher code w nich jest, o wartosci np 5 funtow.
reasumujac, sklep ma dosc ciekawe ceny. jest dobry kontakt. mysle, iz zamowienie poza takim sajgonem jaki z reguly jest przed swietami w wiekszosci sklepach, bedzie realizowane duzo szybciej. towar w 100% zgodny z opisem. paczka dobrze zapakowana. tyle.
moze jeszcze dodam 1 rzecz ciekawa do oddzialu DPD, warto sprawdzic angielska strone tegoz kuriera i przez nia monitorowac tracking, bo polska strona nie widziala jej w moim przypadku.