19-06-2010, 18:46
No to widzę, że zdania są podzielone. Ale to dobrze, muszę wyrobić sobie własne zdanie.
W takim razie kolejne pytanie: czy 29' hardtail'a można waszym zdaniem traktować jako tańszą alternatywę dla full'a? Rozumuję tak: 29 daje większy komfort, prawie jak full, ale nie przekłada się to wprost na trakcję (w końcu to hardtail) ale kosztek skrętności i zrywności (dłuższa baza kół i cięższe koła) + większe koła są podatniejsze na zcentrowanie. Za to j.w. wyższy komfort, trwalszy, mniej awaryjny. Przeciw: dostępność i cena niektórych części.
-------------------------------------------
m
W takim razie kolejne pytanie: czy 29' hardtail'a można waszym zdaniem traktować jako tańszą alternatywę dla full'a? Rozumuję tak: 29 daje większy komfort, prawie jak full, ale nie przekłada się to wprost na trakcję (w końcu to hardtail) ale kosztek skrętności i zrywności (dłuższa baza kół i cięższe koła) + większe koła są podatniejsze na zcentrowanie. Za to j.w. wyższy komfort, trwalszy, mniej awaryjny. Przeciw: dostępność i cena niektórych części.
-------------------------------------------
m