03-06-2010, 00:30
Zapinacz, o tym akurat napisał wyraźnie już sam Darek w czwartym od góry poście na tej stronie.
Jakoś nigdy nie narzekałem na obsługę w sklepach stacjonarnych Horyzontu,natomiast obsługa sklepu internetowego nieco szwankuje i też zaliczyli w moim przypadku wpadkę, ale reakcja Darka była szybka i zostałem w pełni usatysfakcjonowany. I mimo wszystko fakt, że ktoś się klientami interesuje i stara się załatwić sprawę gdy otrzyma sygnał chociażby na forum jest pozytywny- zgadzam się pod tym względem z Arniem i Jacholem.
-------------------------------------------
Pies i nóż - najlepszym przyjacielem człowieka.
Jakoś nigdy nie narzekałem na obsługę w sklepach stacjonarnych Horyzontu,natomiast obsługa sklepu internetowego nieco szwankuje i też zaliczyli w moim przypadku wpadkę, ale reakcja Darka była szybka i zostałem w pełni usatysfakcjonowany. I mimo wszystko fakt, że ktoś się klientami interesuje i stara się załatwić sprawę gdy otrzyma sygnał chociażby na forum jest pozytywny- zgadzam się pod tym względem z Arniem i Jacholem.
-------------------------------------------
Pies i nóż - najlepszym przyjacielem człowieka.