02-06-2010, 11:55
propozycja jest dobra nie twierdze ze nie, tylko dwie podstawowe kwestie:
1) czy TY majac np auto firmy X z ktorego jestes maksymalnie niezadowolony kupilbys drugie auto firmy X nawet za 50% ceny? bo mi sie wydaje ze nie.
2) druga kwestia najwazniejsza Jesli towar jest niezgodny z umową w stopniu istotnym (art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego). Jeśli śpiwór nie chroni przed zimnem zgodnie z zapewnieniem sprzedawcy (logo), to jest niezgodny z umową i to w stopniu istotnym. Poza tym w związku z nieprawdziwymi informacjami może żądać unieważnienia umowy i zwrotu pieniędzy na podstawie ustawy o przeciwdziałniu nieuczciwym praktykom rynkowym. I jakby na to nie patrzec zwrot mi sie nalezy. Sam widzisz ze wasza strona zostala przebudowana.
Jak juz nie raz wspomnialem jestem niezadowolony z obslugi i przeprowadzenia tej reklamacji nie szczegolnie milej obslugi i nie czarujmy sie Darek gdyby nie to ze napisalem na forum to nikt by sie tym nie zajal nie odpisal mi na maila nie dal zadnej znizki ani nic. Teraz na rynku jest na tyle duza konkurencja ze spokojnie moge pojsc do innego sklepu dla mnie w sklepie najwazniejsza jest obsluga i czasem wole zaplacic kilka zl wiecej ale odwiedzic sklep gdzie jest mila obsluga.
1) czy TY majac np auto firmy X z ktorego jestes maksymalnie niezadowolony kupilbys drugie auto firmy X nawet za 50% ceny? bo mi sie wydaje ze nie.
2) druga kwestia najwazniejsza Jesli towar jest niezgodny z umową w stopniu istotnym (art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego). Jeśli śpiwór nie chroni przed zimnem zgodnie z zapewnieniem sprzedawcy (logo), to jest niezgodny z umową i to w stopniu istotnym. Poza tym w związku z nieprawdziwymi informacjami może żądać unieważnienia umowy i zwrotu pieniędzy na podstawie ustawy o przeciwdziałniu nieuczciwym praktykom rynkowym. I jakby na to nie patrzec zwrot mi sie nalezy. Sam widzisz ze wasza strona zostala przebudowana.
Jak juz nie raz wspomnialem jestem niezadowolony z obslugi i przeprowadzenia tej reklamacji nie szczegolnie milej obslugi i nie czarujmy sie Darek gdyby nie to ze napisalem na forum to nikt by sie tym nie zajal nie odpisal mi na maila nie dal zadnej znizki ani nic. Teraz na rynku jest na tyle duza konkurencja ze spokojnie moge pojsc do innego sklepu dla mnie w sklepie najwazniejsza jest obsluga i czasem wole zaplacic kilka zl wiecej ale odwiedzic sklep gdzie jest mila obsluga.