19-05-2010, 14:04
Jachol - ja wiem o co Ci chodziło, ale naprawdę tego nikt nie robi ręcznie, przynajmniej w firmach, które dbają o swoją markę. Oczywiście jakaś tolerancja jest ale nie jest to tak, że Pani Henia wybiera puch z wiaderka ręką i pcha w komorę ile jej się nabierze :)
Kiedyś na Discovery byl na temat śpiworów fajny materiał w programie ''Jak to jest zrobione''. Takimi rzeczami zajmują się automaty.
doin - no i o to chodzi. Oddaj śpiwór z tytułu niezgodności z umową i również jestem zdania, że jesli spiwór opisany jest jako ''testowany w laboratorium zgodnie z normą...'' a nie ma na to bumagi, to jest to IMO jak najbardziej powód do uznania takiego roszczenia. Tylko pamiętaj - przy składaniu roszczenia wyraźnie zaznacz że chcesz zwrotu gotówki. To ważne.
Jak będziesz miał problemy - jest Federacja Konsumentów, która się sprawdza w takich przypadkach, zwłaszcza że tu sprawa jest jasna (opis mówi o tym że śpiwór był testowany, a w rzeczywistości ten model nie był testowany).
Kiedyś na Discovery byl na temat śpiworów fajny materiał w programie ''Jak to jest zrobione''. Takimi rzeczami zajmują się automaty.
doin - no i o to chodzi. Oddaj śpiwór z tytułu niezgodności z umową i również jestem zdania, że jesli spiwór opisany jest jako ''testowany w laboratorium zgodnie z normą...'' a nie ma na to bumagi, to jest to IMO jak najbardziej powód do uznania takiego roszczenia. Tylko pamiętaj - przy składaniu roszczenia wyraźnie zaznacz że chcesz zwrotu gotówki. To ważne.
Jak będziesz miał problemy - jest Federacja Konsumentów, która się sprawdza w takich przypadkach, zwłaszcza że tu sprawa jest jasna (opis mówi o tym że śpiwór był testowany, a w rzeczywistości ten model nie był testowany).