To są wszystkie informacje według ciebie? To są tylko ogólniki
"Uszkodzenia wynikłe z wad materiałów lub niewłaściwego wykonawstwa będą naprawione, a w przypadku braku możliwości naprawy produkt zostanie wymieniony na nowy lub zostanie wydany produkt o porównywalnych cechach i przeznaczeniu. Poniższe reklamacje będą traktowane jako nieuprawnione, a składający taką reklamację zostanie obciążony kosztami jej obsługi:
Reklamacje na uszkodzenia powstałe z winy użytkownika lub osób trzecich oraz wynikłe z niewłaściwego użytkowania, zdarzeń losowych lub zużycia produktu. Uszkodzenia tak powstałe mogą (w miarę naszych możliwości i na zlecenie użytkownika) zostać naprawione odpłatnie.
Reklamacje na produkty zmodyfikowane,
Reklamacje na produkty w złym stanie higienicznym."
Pytałem bardziej czy ktoś miał taki przypadek że musiał po dłuższym czasie reklamować i czy wtedy producent nie zasłania się "naturalnym zużyciem produktu", np w przypadku drobnych nieszczelności na całej powierzchni materaca niemożliwych do naprawy, to jest jeszcze wada materiału czy już naturalne zużycie? W przypadku materacy dmuchanych producent może praktycznie w każdym przypadku powołać się na naturalne zużycie produktu, szczególnie w przypadku wylajtowanych materacy, a czy tak robi no to już pytanie do użytkowników którzy mieli styczność z ich obsługą gwarancyjną.
"Uszkodzenia wynikłe z wad materiałów lub niewłaściwego wykonawstwa będą naprawione, a w przypadku braku możliwości naprawy produkt zostanie wymieniony na nowy lub zostanie wydany produkt o porównywalnych cechach i przeznaczeniu. Poniższe reklamacje będą traktowane jako nieuprawnione, a składający taką reklamację zostanie obciążony kosztami jej obsługi:
Reklamacje na uszkodzenia powstałe z winy użytkownika lub osób trzecich oraz wynikłe z niewłaściwego użytkowania, zdarzeń losowych lub zużycia produktu. Uszkodzenia tak powstałe mogą (w miarę naszych możliwości i na zlecenie użytkownika) zostać naprawione odpłatnie.
Reklamacje na produkty zmodyfikowane,
Reklamacje na produkty w złym stanie higienicznym."
Pytałem bardziej czy ktoś miał taki przypadek że musiał po dłuższym czasie reklamować i czy wtedy producent nie zasłania się "naturalnym zużyciem produktu", np w przypadku drobnych nieszczelności na całej powierzchni materaca niemożliwych do naprawy, to jest jeszcze wada materiału czy już naturalne zużycie? W przypadku materacy dmuchanych producent może praktycznie w każdym przypadku powołać się na naturalne zużycie produktu, szczególnie w przypadku wylajtowanych materacy, a czy tak robi no to już pytanie do użytkowników którzy mieli styczność z ich obsługą gwarancyjną.