17-05-2009, 22:26
Ze sponsoringiem z jednej strony jest coraz łatwiej a z drugiej coraz trudniej. A to dlatego, że coraz więcej Polaków zaczyna zaczyna podróżować, i to nie tylko po Europie ale i całym świecie. Stąd przeciętne wypady nie cieszą się dużym zainteresowaniem. Jednakże z drugiej strony sponsoring jest również świetną formą promocji firmy. Mimo wszystko nie będąc kimś znanym ciężko jest pozyskać od innych fundusze. Nawet Martyna Wojciechowska przed wyprawą na Mount Everest miała z tym olbrzymie problemy.
Obecnie najłatwiej jest właśnie o taką formę sponsoringu o jakiej wspomniał sharp, czyli o konkretny produkt firmy a nie jej pieniądze. Dla przykładu dostajesz 100 batonów od Snickersa i ich koszulki, z zastrzeżeniem, że będziesz te koszulki nosić podczas wyprawy dla promowania marki. Podobnie z Red Bullem, na jakimś filmie z wyprawy uczestnicy mięli w przyczepie campingowej całą lodówkę Red Bulli, co stało się świetną reklamą dla firmy, zważając że film był dość dobry i puszczany na wielu górskich festiwalach.
W rezultacie warto pisać i uderzać do różnych firm i samemu wysuwać im propozycje, pokazać że warto zawrzeć z Tobą współpracę. Dla firmy kuszącym może być właśnie fakt jej promowania, koszulki, gadżety, logo które umieścisz na namiocie są dodatkowym atutem.
Najlepiej jeżeli wypad jest na tyle ciekawy że może osiągnąc przynajmniej jakiś lokalny rozgłos, wtedy o wiele łatwiej skusić potencjalnego sponsora o współpracę
-------------------------------------------
www.nem.yoyo.pl
Obecnie najłatwiej jest właśnie o taką formę sponsoringu o jakiej wspomniał sharp, czyli o konkretny produkt firmy a nie jej pieniądze. Dla przykładu dostajesz 100 batonów od Snickersa i ich koszulki, z zastrzeżeniem, że będziesz te koszulki nosić podczas wyprawy dla promowania marki. Podobnie z Red Bullem, na jakimś filmie z wyprawy uczestnicy mięli w przyczepie campingowej całą lodówkę Red Bulli, co stało się świetną reklamą dla firmy, zważając że film był dość dobry i puszczany na wielu górskich festiwalach.
W rezultacie warto pisać i uderzać do różnych firm i samemu wysuwać im propozycje, pokazać że warto zawrzeć z Tobą współpracę. Dla firmy kuszącym może być właśnie fakt jej promowania, koszulki, gadżety, logo które umieścisz na namiocie są dodatkowym atutem.
Najlepiej jeżeli wypad jest na tyle ciekawy że może osiągnąc przynajmniej jakiś lokalny rozgłos, wtedy o wiele łatwiej skusić potencjalnego sponsora o współpracę
-------------------------------------------
www.nem.yoyo.pl