05-09-2010, 16:33
Dobre :D:D:D
Opisy Decathlonu, jak i innych producentów, traktuję z dużym dystansem. Ciekaw tylko jestem, do jakich sztuczek marketingowych gotowi są posunąć się sprzedawcy, żebyśmy żyli w przeświadczeniu, że dotknęło nas niewyobrażone szczęŚcie. Stąd też moje pytanie.
---
Edytowany: 2010-09-05 18:21:10
---
Edytowany: 2010-09-05 22:53:07
Opisy Decathlonu, jak i innych producentów, traktuję z dużym dystansem. Ciekaw tylko jestem, do jakich sztuczek marketingowych gotowi są posunąć się sprzedawcy, żebyśmy żyli w przeświadczeniu, że dotknęło nas niewyobrażone szczęŚcie. Stąd też moje pytanie.
---
Edytowany: 2010-09-05 18:21:10
---
Edytowany: 2010-09-05 22:53:07