28-06-2014, 09:22
Ależ cena na tego Expedition, nic tylko brać. Szkoda że to taki mało trekingowy worek, a bardziej do targania szpeju.
PRS, ty dalej patrzysz ślepo na cyfry. Kolega szuka plecaka w nomenklaturze Deuterowej, znacznie większego niż 42 litry, tak przynajmniej domyślam się z jego słów. Podał przykłady 65/70 litrów sądząc jak domniemam, iż tyle ma być w komorze głównej. Jeśli już coś polecać to niech to odpowiada temu założeniu. Elbrus LA w kom. głównej w realu będzie miał ok. 55L!!! To o 10/15 litrów mniej. Podobnie ma się sprawa z Kestrelem 68 w którym już kieszeń klapy będzie miała z 8 litrów. Kiedyś chyba te większe Kestrele miały jeszcze kieszenie boczne co tez zmniejsza litraż komory. Nie wspomnę nawet, że Kestrelowy system nośny nie nadaje się do noszenia cięższych ładunków bo to raczej modele UL.
Z tych dwóch firm trzeba wybrać modele 70 lub 75 litrowe by w realu komora główna miała 60/70 litrów
---
Edytowany: 2014-06-28 10:42:23
PRS, ty dalej patrzysz ślepo na cyfry. Kolega szuka plecaka w nomenklaturze Deuterowej, znacznie większego niż 42 litry, tak przynajmniej domyślam się z jego słów. Podał przykłady 65/70 litrów sądząc jak domniemam, iż tyle ma być w komorze głównej. Jeśli już coś polecać to niech to odpowiada temu założeniu. Elbrus LA w kom. głównej w realu będzie miał ok. 55L!!! To o 10/15 litrów mniej. Podobnie ma się sprawa z Kestrelem 68 w którym już kieszeń klapy będzie miała z 8 litrów. Kiedyś chyba te większe Kestrele miały jeszcze kieszenie boczne co tez zmniejsza litraż komory. Nie wspomnę nawet, że Kestrelowy system nośny nie nadaje się do noszenia cięższych ładunków bo to raczej modele UL.
Z tych dwóch firm trzeba wybrać modele 70 lub 75 litrowe by w realu komora główna miała 60/70 litrów
---
Edytowany: 2014-06-28 10:42:23