26-10-2018, 09:46
Cóż, kupiłem Instincta. Po kilku wyjazdach będę w stanie powiedzieć, czy był to dobry zakup. Na razie mogę powiedzieć, że nadgarstkowy czujnik tętna działa ok.
Im większa konkurencja tym lepiej dla konsumentów, ale nie wiem, czy chciałbym być królikiem doświadczalnym ręcznych GPS od Xiaomi (jeśli kiedyś coś takiego się pojawi). Zwłaszcza w sytuacjach, gdzie od takiego urządzenia zależy nieco więcej niż przyjście w deszczu po zmroku do ciepłego schroniska.
Kiedyś zawiodłem się na 60, a to dlatego, że w pochmurny dzień błąd określania pozycji był rzędu kilkudziesięciu metrów. Na stromej górze we mgle to miało niestety znaczenie. Obecne smartfony mają lepsze anteny od 60-ki, tylko że ten odbiornik pojawił się na rynku ponad 10 lat temu.
offtopic:
@zeralda, myślę że jakbyś olał polski oddział i napisał maila bezpośrednio do USA, byłaby różnica w odpowiedzi. ''Nie mamy'' brzmi jak typowa odpowiedź w Polsce, a to jednak amerykańska firma i mają amerykańskie standardy. Black Diamond wymienił mi sprzęt na nowy za darmo kilka lat po upływie gwarancji, mimo że nie musieli. Osobiście zawsze piszę bezpośrednio do Amerykanów. Ewentualnie jak nie jestem zadowolony z odpowiedzi w PL, wtedy wysyłam Amerykanom Fwd i często kończyło się to po mojej myśli.
Im większa konkurencja tym lepiej dla konsumentów, ale nie wiem, czy chciałbym być królikiem doświadczalnym ręcznych GPS od Xiaomi (jeśli kiedyś coś takiego się pojawi). Zwłaszcza w sytuacjach, gdzie od takiego urządzenia zależy nieco więcej niż przyjście w deszczu po zmroku do ciepłego schroniska.
Kiedyś zawiodłem się na 60, a to dlatego, że w pochmurny dzień błąd określania pozycji był rzędu kilkudziesięciu metrów. Na stromej górze we mgle to miało niestety znaczenie. Obecne smartfony mają lepsze anteny od 60-ki, tylko że ten odbiornik pojawił się na rynku ponad 10 lat temu.
offtopic:
@zeralda, myślę że jakbyś olał polski oddział i napisał maila bezpośrednio do USA, byłaby różnica w odpowiedzi. ''Nie mamy'' brzmi jak typowa odpowiedź w Polsce, a to jednak amerykańska firma i mają amerykańskie standardy. Black Diamond wymienił mi sprzęt na nowy za darmo kilka lat po upływie gwarancji, mimo że nie musieli. Osobiście zawsze piszę bezpośrednio do Amerykanów. Ewentualnie jak nie jestem zadowolony z odpowiedzi w PL, wtedy wysyłam Amerykanom Fwd i często kończyło się to po mojej myśli.