16-03-2009, 13:25
2008-07-25 11:25:20
195.3.220.146
vick, ja ciągle powtarzam, że parametry są istotne dla mnie, a także dla każdego, kto miał do czynienia z jakimś wyrobem o znanych parametrach i szuka czegoś, co go zadowoli.
Nie mam możliwości przetestowania wszystkiego. Ba! zaledwie ułamek oferty rynkowej jest dostępny w okolicznych sklepach. No i łatwiej wybrać przez Internet, a nie odwiedzać po kolei wszystkie sklepy i _kupując_ wszystko jak leci, bo jeden producent napisze, że coś jest ''świetne'' a inny że ''doskonałe'', a jeszcze inny, że ''rewelacyjne''. Więc który z tych trzech ostatnich wyrobów jest lepszy?, powiedz mi :-P
Nawet sami użytkownicy różnią się potrzebami i odczuciami. Co dla jednego jest za ciepłe, dla innego jest za zimne. ''Ciastko jednego człowieka może być trucizną innego człowieka''
Albo napiszą wręcz, że '' nasz świetny wyrób pod wieloma względami jest lepszy niż wyrób rewelacyjny''.
To jest business, marketing. Trzeba czytać między wierszami: ''... pod wieloma względami...''. Tu moze kryć się wszystko.
Liczby pomagają usystematyzować wszechświat... eee... tzn. parametry towaru :-) i porównać go w wiarygodny i powtarzalny sposób. Odsiać chciejstwo od rzeczywistości.
---
Edytowany: 2008-07-25 11:30:50
-------------------------------------------
wydzielone z wątku SoftShell
195.3.220.146
vick, ja ciągle powtarzam, że parametry są istotne dla mnie, a także dla każdego, kto miał do czynienia z jakimś wyrobem o znanych parametrach i szuka czegoś, co go zadowoli.
Nie mam możliwości przetestowania wszystkiego. Ba! zaledwie ułamek oferty rynkowej jest dostępny w okolicznych sklepach. No i łatwiej wybrać przez Internet, a nie odwiedzać po kolei wszystkie sklepy i _kupując_ wszystko jak leci, bo jeden producent napisze, że coś jest ''świetne'' a inny że ''doskonałe'', a jeszcze inny, że ''rewelacyjne''. Więc który z tych trzech ostatnich wyrobów jest lepszy?, powiedz mi :-P
Nawet sami użytkownicy różnią się potrzebami i odczuciami. Co dla jednego jest za ciepłe, dla innego jest za zimne. ''Ciastko jednego człowieka może być trucizną innego człowieka''
Albo napiszą wręcz, że '' nasz świetny wyrób pod wieloma względami jest lepszy niż wyrób rewelacyjny''.
To jest business, marketing. Trzeba czytać między wierszami: ''... pod wieloma względami...''. Tu moze kryć się wszystko.
Liczby pomagają usystematyzować wszechświat... eee... tzn. parametry towaru :-) i porównać go w wiarygodny i powtarzalny sposób. Odsiać chciejstwo od rzeczywistości.
---
Edytowany: 2008-07-25 11:30:50
-------------------------------------------
wydzielone z wątku SoftShell