23-12-2010, 15:17
Witam to znowu ja. Ciąg dalszy historii jest taki, że w moim przypadku to ewidentnie wina INTERSPORTu w którym kupowałem buty gdyż to oni mają jakieś idiotyczne zasady i wysyłają buty do swoich rzeczoznawców a nie do rzeczoznawców MERRELL. Sytuacja jest totalnie absurdalna bo buty powinny zostać wysłane do Warszawy do działu reklamacji firmy AmerSport, a znalazły się w Krakowie u pani stanisławy k.....k-s....in(nazwisko), która oczywiście stwierdziła, że buty są w idealnym stanie po licznych próbach sprawdzenia obuwia.
Ciąg dalszy w przyszłym roku
Zdrowych Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku życzę
Pozdrawiam
-------------------------------------------
rafal_87@op.pl
Ciąg dalszy w przyszłym roku
Zdrowych Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku życzę
Pozdrawiam
-------------------------------------------
rafal_87@op.pl