18-08-2009, 09:49
Witam,
jestem ''szczęśliwym'' posiadaczem butków Merrell Toro - sandałki z tego roku. Kupiłem je w INTERSPORCIE na początku maja. Po użytkowaniu ( normalne chodzenie po mieście) około 2 miesięcy pękły plastiki trzymające tylnie rzepy w jednym bucie - zgłosiłem reklamację i czekałem na decyzję firmy, która myślałem będzie pozytywna dla mnie tak jak w przypadku SEBY - jednak jakie moje zaskoczenie przy odebraniu pisma ''Reklamacja rozpatrzona negatywnie - udział czynników zewnętrznych''. Podsumowując był to mój pierwszy i ostatni kontakt z obuwiem Merrell, a serwis podejmuje decyzje jak chce.
Pozdrawiam - szczęśliwy użytkownik butów ECCO !
-------------------------------------------
cootill
jestem ''szczęśliwym'' posiadaczem butków Merrell Toro - sandałki z tego roku. Kupiłem je w INTERSPORCIE na początku maja. Po użytkowaniu ( normalne chodzenie po mieście) około 2 miesięcy pękły plastiki trzymające tylnie rzepy w jednym bucie - zgłosiłem reklamację i czekałem na decyzję firmy, która myślałem będzie pozytywna dla mnie tak jak w przypadku SEBY - jednak jakie moje zaskoczenie przy odebraniu pisma ''Reklamacja rozpatrzona negatywnie - udział czynników zewnętrznych''. Podsumowując był to mój pierwszy i ostatni kontakt z obuwiem Merrell, a serwis podejmuje decyzje jak chce.
Pozdrawiam - szczęśliwy użytkownik butów ECCO !
-------------------------------------------
cootill