11-12-2009, 19:42
Panie wyżej naucz się pisać po polsku.
Dalszy ciąg rozprutych i przemakających badur:
Rzeczoznawca organoleptycznie stwierdził, że buty są mechanicznie uszkodzone z powodu braku konserwacji.
Oczywiście nie zauważył, że nie dawno były naprawiane tzn. podszyte i zaimpregnowane a sklep firmowy powtórnie przyjął je do reklamacji.
Opinia rzeczoznawcy jest napisana na kolanie tzn na odwrocie zgłoszenia reklamacyjnego a to oznacza od strony producenta brak odpowiedzi.
Kieruję sprawę do rzecznika praw konsumenta.
---
Edytowany: 2009-12-11 19:45:07
-------------------------------------------
wojtek
Dalszy ciąg rozprutych i przemakających badur:
Rzeczoznawca organoleptycznie stwierdził, że buty są mechanicznie uszkodzone z powodu braku konserwacji.
Oczywiście nie zauważył, że nie dawno były naprawiane tzn. podszyte i zaimpregnowane a sklep firmowy powtórnie przyjął je do reklamacji.
Opinia rzeczoznawcy jest napisana na kolanie tzn na odwrocie zgłoszenia reklamacyjnego a to oznacza od strony producenta brak odpowiedzi.
Kieruję sprawę do rzecznika praw konsumenta.
---
Edytowany: 2009-12-11 19:45:07
-------------------------------------------
wojtek