27-10-2008, 13:48
Jak napisałeś 20% lojalki dla klienta.
W sklepach netowych podobnie, jak coś kupię za chwilę mam kupon rabatowy.
Na tym jednak polega dożywotnia gwarancja, co nie zmienia faktu dobrej woli producenta.
Ale my tu o teori z jagularem a nie praktyce
''w polsce praktyka taka raczej nie istnieje ale to juz dyskusja na inny watek....:(''
A tu się nie zgodzę, jest coraz lepiej z serwisem pogwarancyjnym, i to całkiem sporo firma tak ma.
Zaznaczam producentów, nie mówię o podejściu sklepów do klientów
W sklepach netowych podobnie, jak coś kupię za chwilę mam kupon rabatowy.
Na tym jednak polega dożywotnia gwarancja, co nie zmienia faktu dobrej woli producenta.
Ale my tu o teori z jagularem a nie praktyce
''w polsce praktyka taka raczej nie istnieje ale to juz dyskusja na inny watek....:(''
A tu się nie zgodzę, jest coraz lepiej z serwisem pogwarancyjnym, i to całkiem sporo firma tak ma.
Zaznaczam producentów, nie mówię o podejściu sklepów do klientów