25-03-2015, 14:17
Radzik.
Ja także nie lubię marketingu. Jednak w tym przypadku nowość można rozumieć dwojako. Po pierwsze, jako nowy sposób podejścia do tematu wodoszczelnego buta. Po drugie firma odzieżowo-plecakowa weszła w segment butów. I myślę, że anons w tym temacie dotyczył tego drugiego aspektu. I w takim ujęciu to faktycznie nowość. Nie walcz z z wielkimi tylko dla tego, że są wielcy. Czasem pośród marketingowych śmieci można znaleźć coś wartościowego.
Ja także nie lubię marketingu. Jednak w tym przypadku nowość można rozumieć dwojako. Po pierwsze, jako nowy sposób podejścia do tematu wodoszczelnego buta. Po drugie firma odzieżowo-plecakowa weszła w segment butów. I myślę, że anons w tym temacie dotyczył tego drugiego aspektu. I w takim ujęciu to faktycznie nowość. Nie walcz z z wielkimi tylko dla tego, że są wielcy. Czasem pośród marketingowych śmieci można znaleźć coś wartościowego.