21-08-2021, 08:42
Po rozszerzeniu oferty i przeczytaniu wywiadu z prezesem muszę posypać głowę popiołem i stwierdzić, że wygląda to nieźle. Nadal uważam, że plecaki z których słynął Alpinus to słaby punkt, ale z butami produkowanymi we Włoszech bardzo trafiona decyzja, podobnie jak kurtki od Aury.
Celowanie w grupę wiekową 35+ jest OK, pod warunkiem że nie będzie o to oparty cały marketing (ale w wywiadu wynika, że nie) natomiast dobór "stosowanych kolorów" mnie rozbawił. Ludzie 35+ serio nie są starymi dziadami chodzącymi w pastalach, oliwkach i beżach ))
Celowanie w grupę wiekową 35+ jest OK, pod warunkiem że nie będzie o to oparty cały marketing (ale w wywiadu wynika, że nie) natomiast dobór "stosowanych kolorów" mnie rozbawił. Ludzie 35+ serio nie są starymi dziadami chodzącymi w pastalach, oliwkach i beżach ))
Łyżwiarz wie, że kotek odkopał prezent