05-01-2022, 10:37
Miałem, a w zasadzie mam bardzo nie przyjemną sytuację z firmą MONTANO. Przed świętami zamówiłem w Montano kilka rzeczy, zależało mi szczególnie na przymierzeniu pewnych spodni przed złożeniem zamówienia na spodnie z moimi poprawkami. Po odesłaniu całego zamówienia otrzymałem zwrot pieniędzy, jednak przelana kwota była niższa o 100 zł od kwoty przeze mnie wpłaconej. Po moim mailu z pytaniem czy to pomyłka i z czego to wynika niższa kwota przelewu otrzymałem odpowiedz w której Montano powołało się na pkt. 10 regulaminu: "W przypadku zwrotu całego zamówienia może zostać doliczona opłata za obsługę zamówienia w wysokości od 20 do 100 zł."
Całą sprawę będę zgłaszał do UOKiK i Rzecznika Finansowego ponieważ moim zdaniem obciążanie konsumenta takimi kosztami jest nie zgodne z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, w szczególności rozdział 4, prawo odstąpienia od umowy, art. 27.
Chciałem Wam o tym napisać ku przestrodze iż robiąc u nich zakupu możecie spodziewać się takiej sytuacji.
Całą sprawę będę zgłaszał do UOKiK i Rzecznika Finansowego ponieważ moim zdaniem obciążanie konsumenta takimi kosztami jest nie zgodne z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, w szczególności rozdział 4, prawo odstąpienia od umowy, art. 27.
Chciałem Wam o tym napisać ku przestrodze iż robiąc u nich zakupu możecie spodziewać się takiej sytuacji.