02-03-2015, 14:48
Myślę, że całkowitej winy nie ponoszą klienci, a marketing firm. Zwyczajnie nie opłaca się produkować takich namiotów bo zysk słaby:
''c/ idealny jednopowłokowiec (jeżeli szturmowy to dla nas za mały rynek a nie stać nas będzie żeby go zrobić tylko po to żeby zabłysnąć''
Moim zdaniem błędne myślenie, ale rozumiem jego powody. Podobna dyskusja była na temat naprawy pogwarancyjnej odzieży puchowej. Zysk dla firmy znikomy, ale ma to ogromne znaczenie dla przyszłych klientów.
''c/ idealny jednopowłokowiec (jeżeli szturmowy to dla nas za mały rynek a nie stać nas będzie żeby go zrobić tylko po to żeby zabłysnąć''
Moim zdaniem błędne myślenie, ale rozumiem jego powody. Podobna dyskusja była na temat naprawy pogwarancyjnej odzieży puchowej. Zysk dla firmy znikomy, ale ma to ogromne znaczenie dla przyszłych klientów.