17-05-2009, 21:18
>>Niestety, dlatego część sklepów podaje wręcz przy kasach informację, ''po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględniamy'' Tak jest przynajmniej w przypadku pełnowartościowych towarów, czyli tych, z którymi wszystko jest ok
Sytuacja wygląda inaczej w przypadku towaru wadliwego lub niezgodnego z umową, wtedy mamy pełne prawo towar reklamować i przepisy stoją w takich przypadkach po stronie konsumenta.<<
Skoro tak, to zapis o nie uwzględnieniu reklamacji jest sprzeczny z prawem, albowiem nie można z góry założyć, że każdy wydany kupującemu towar jest pełnowartościowy :-)
Sytuacja wygląda inaczej w przypadku towaru wadliwego lub niezgodnego z umową, wtedy mamy pełne prawo towar reklamować i przepisy stoją w takich przypadkach po stronie konsumenta.<<
Skoro tak, to zapis o nie uwzględnieniu reklamacji jest sprzeczny z prawem, albowiem nie można z góry założyć, że każdy wydany kupującemu towar jest pełnowartościowy :-)