15-05-2009, 15:55
ruda<<<
1. napisalas (poprawcie mnie jak sie myle, swoja droga nie wiem czym sie admini kierowali tnac to:)
'bakosport nie uznaje reklamacji na plecaki zakupione w Blackkomb, nie obowiazuje rowniez serwis pogwarancyjny
ostrzegam bo mielismy tu nieprzyjemna sytuacje z jednym klijentem'
no i druga czesc mnie razi bo ja po wejsciu na strone producenta (slusznie pomyslalem zeby sie skontaktowac ze zrodelkiem) tak na prawde wyslalem wiadomosc do UK czyli przedstawiciela a nie do producenta we wloszech
2 apropo korekty faktury to jest to w gestii producenta i przedtawiciela aby sobie to uzgodnic tylko trzeba chciec i taki moral z tego
jezeli polskie prawo zabrania dystrybutorowi podpiecia tego pod wysylke (zwrotow)- w koncu nie wysylaja do naprawy kazdego plecaka osobno tylko czekaja az im sie cos uzbiera)
zmuszajac jednoczesnie klijenta do kontaktowania sie besposrednio z producentem to szkoda :(
1. napisalas (poprawcie mnie jak sie myle, swoja droga nie wiem czym sie admini kierowali tnac to:)
'bakosport nie uznaje reklamacji na plecaki zakupione w Blackkomb, nie obowiazuje rowniez serwis pogwarancyjny
ostrzegam bo mielismy tu nieprzyjemna sytuacje z jednym klijentem'
no i druga czesc mnie razi bo ja po wejsciu na strone producenta (slusznie pomyslalem zeby sie skontaktowac ze zrodelkiem) tak na prawde wyslalem wiadomosc do UK czyli przedstawiciela a nie do producenta we wloszech
2 apropo korekty faktury to jest to w gestii producenta i przedtawiciela aby sobie to uzgodnic tylko trzeba chciec i taki moral z tego
jezeli polskie prawo zabrania dystrybutorowi podpiecia tego pod wysylke (zwrotow)- w koncu nie wysylaja do naprawy kazdego plecaka osobno tylko czekaja az im sie cos uzbiera)
zmuszajac jednoczesnie klijenta do kontaktowania sie besposrednio z producentem to szkoda :(