15-05-2009, 07:15
Dlaczego usunięto mój wczorajszy post?
Tomcio, widzę że od lat nic się nie zmieniło i pojawiasz się zawsze w odpowiednim, krytycznym dla Grappy wątku wystosowując zawsze piękny i obiektywny post. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że tocząc taką batalię od lat jesteś jedynie zwykłym klientem tego sklepu.
ad A. Wydaje mi się, że w takim momencie taka umowa nie jest znana również i takiemu klientowi (przeciętnemu, jak to zawsze podkreślasz) jak i Ty. Zatem możesz odmówić sobie prawa wypowiedzi w tym temacie,
ad B. Nie musisz wierzyć. Takie gwarancje są załatwiane w innych krajach. Zadzwoń do firmy Meindl i spytaj. O ile pamięć mi nie szwankuje, to z językiem twórców tej marki masz dość dobry kontakt,
ad C. Nie można rozdzielić marketingu od reklamacji, ponieważ działania reklamacyjne, serwisowe są nieodłączną jego częścią. Prostym przykładem jest polityka firmy Marabut.
To że Ty akurat wybierałeś markę Deutera jest wyłącznie Twoją decyzją i co można zauważyć subiektywnym wyborem. Jesteś skalą i wyznacznikiem tego co jest dobre w sprzęcie, a co złe? Coś Ci się tutaj pochrzaniło z indywidualnym wyborem produktu a nie obiektywną opinią.
ad D. Jeśli pijesz do mnie, to nie traktowałem ngt jako jedynej wyroczni w doborze sprzętu, ale jako jedyne źródło, z którego mogłem otrzymać pewną wiedzę. A to dość duża różnica.
ad E. Założenie jest prawidłowe. Z tymże nie czyńmy wtedy z siebie dobrych Samarytan i nie twórzmy mitu w okół własnych firm, że jesteśmy na ngt tylko po to, żeby pomagać, a nie handlować. Bajki odłóżmy na półki.
Tomcio, widzę że od lat nic się nie zmieniło i pojawiasz się zawsze w odpowiednim, krytycznym dla Grappy wątku wystosowując zawsze piękny i obiektywny post. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że tocząc taką batalię od lat jesteś jedynie zwykłym klientem tego sklepu.
ad A. Wydaje mi się, że w takim momencie taka umowa nie jest znana również i takiemu klientowi (przeciętnemu, jak to zawsze podkreślasz) jak i Ty. Zatem możesz odmówić sobie prawa wypowiedzi w tym temacie,
ad B. Nie musisz wierzyć. Takie gwarancje są załatwiane w innych krajach. Zadzwoń do firmy Meindl i spytaj. O ile pamięć mi nie szwankuje, to z językiem twórców tej marki masz dość dobry kontakt,
ad C. Nie można rozdzielić marketingu od reklamacji, ponieważ działania reklamacyjne, serwisowe są nieodłączną jego częścią. Prostym przykładem jest polityka firmy Marabut.
To że Ty akurat wybierałeś markę Deutera jest wyłącznie Twoją decyzją i co można zauważyć subiektywnym wyborem. Jesteś skalą i wyznacznikiem tego co jest dobre w sprzęcie, a co złe? Coś Ci się tutaj pochrzaniło z indywidualnym wyborem produktu a nie obiektywną opinią.
ad D. Jeśli pijesz do mnie, to nie traktowałem ngt jako jedynej wyroczni w doborze sprzętu, ale jako jedyne źródło, z którego mogłem otrzymać pewną wiedzę. A to dość duża różnica.
ad E. Założenie jest prawidłowe. Z tymże nie czyńmy wtedy z siebie dobrych Samarytan i nie twórzmy mitu w okół własnych firm, że jesteśmy na ngt tylko po to, żeby pomagać, a nie handlować. Bajki odłóżmy na półki.