14-05-2009, 09:57
''Ja mam takie obawy, ze nasi dystrybutorzy/sklepy staraja wychowac nas na slepych konsumentow. I gdyby nie internet, to by sie tu nic nie zminilo do lat.''
brawo, Juno!
stąd manipulacja klientem jest tak łatwa. bo dostęp do rzetelnej informacji i wiedzy mocno wykracza poza granice naszego kraju i naszego języka, co często jest barierą nie do pokonania. tak naprawdę niewielu ludzi świadomie kupuje sprzęt turystyczny opierając się na opiniach użytkowników, a bazuje najczęściej na wiedzy przekazanej przez sprzedawcę, stąd nasz rynek może być płytki, ograniczony i cholernie drogi.
brawo, Juno!
stąd manipulacja klientem jest tak łatwa. bo dostęp do rzetelnej informacji i wiedzy mocno wykracza poza granice naszego kraju i naszego języka, co często jest barierą nie do pokonania. tak naprawdę niewielu ludzi świadomie kupuje sprzęt turystyczny opierając się na opiniach użytkowników, a bazuje najczęściej na wiedzy przekazanej przez sprzedawcę, stąd nasz rynek może być płytki, ograniczony i cholernie drogi.