14-05-2009, 09:08
Warzyn, ja się nie złoszczę na nikogo :).
rzeczywiście relacje te uległy zmianie, co dało się zauważyć już kilka lat temu. powód jest prosty i podał go ~if: samonapędzająca się machina. obecnie promocja nie jest już potrzebna, bo biorąc pod uwagę, to co napisał Lex, marka została utrwalona w świadomości klientów i przyszłych klientów na stałe.to są bardzo proste zasady działania, które idealnie możesz zobaczyć na podstawie choćby marketingu coca-coli.
nikt nikogo nie obarcza winą, bo, jak napisałem wcześniej, Grappa wykonała świetną pracę marketingową na tym forum, a forum spełniło znakomicie rolę nośnika reklamy. denerwuje mnie jednak zaprzeczanie temu faktowi i niedostrzeganie go, lub też unikanie dostrzeżenia go.
rzeczywiście relacje te uległy zmianie, co dało się zauważyć już kilka lat temu. powód jest prosty i podał go ~if: samonapędzająca się machina. obecnie promocja nie jest już potrzebna, bo biorąc pod uwagę, to co napisał Lex, marka została utrwalona w świadomości klientów i przyszłych klientów na stałe.to są bardzo proste zasady działania, które idealnie możesz zobaczyć na podstawie choćby marketingu coca-coli.
nikt nikogo nie obarcza winą, bo, jak napisałem wcześniej, Grappa wykonała świetną pracę marketingową na tym forum, a forum spełniło znakomicie rolę nośnika reklamy. denerwuje mnie jednak zaprzeczanie temu faktowi i niedostrzeganie go, lub też unikanie dostrzeżenia go.