13-05-2011, 19:02
Nie jestem zwolennikiem ograniczeń, ale rozumiem osoby które muszą włożyć sporo pracy w organizację zamówień grupowych. A więc pewne ograniczenia - OK, tylko trzeba brać pod uwagę, że:
Im więcej zamawiających tym większy rabat można uzyskać u producenta, a więc korzystają na tym nie tylko osoby, które wpadły tu tylko na zakupy, ale i ''starzy wyjadacze NGT-u ;)'' do których przede wszystkim są takie akcje są kierowane.
Myślę, że to kryterium dostępności za każdym razem będzie poniekąd ustalał sam producent określając wielkość rabatu w zależności od ilości zamówienia. Jeśli cena będzie ta sama w przedziale powiedzmy 15 - 100 sztuk, to nie ma co się wysilać na akcję otwartą dla wszystkich. Natomiast gdy cena będzie się zmieniała skokowo co np. 10 szt. to wtedy warto zebrać jak najwięcej zamówień.
Oczywiście decydujące zdanie i tak będzie miała osoba, która będzie musiała ogarnąć całą logistykę akcji.
---
Edytowany: 2011-05-13 20:05:48
Im więcej zamawiających tym większy rabat można uzyskać u producenta, a więc korzystają na tym nie tylko osoby, które wpadły tu tylko na zakupy, ale i ''starzy wyjadacze NGT-u ;)'' do których przede wszystkim są takie akcje są kierowane.
Myślę, że to kryterium dostępności za każdym razem będzie poniekąd ustalał sam producent określając wielkość rabatu w zależności od ilości zamówienia. Jeśli cena będzie ta sama w przedziale powiedzmy 15 - 100 sztuk, to nie ma co się wysilać na akcję otwartą dla wszystkich. Natomiast gdy cena będzie się zmieniała skokowo co np. 10 szt. to wtedy warto zebrać jak najwięcej zamówień.
Oczywiście decydujące zdanie i tak będzie miała osoba, która będzie musiała ogarnąć całą logistykę akcji.
---
Edytowany: 2011-05-13 20:05:48