20-08-2006, 19:27
Leśnik >>> Niestety Polak się zraził niejednokrotnie do Polskiej marki, choćby ze względu na to, że w Polsce liczy się tylko sprzedaż. Sprzedawcy zalezy na kliencie tylko do czasu aż towar sprzeda. Potem najcześciej jest tak że klienta ma w dupie. Niech za przykład posłuzy lektura watku ''Reklamacje''.Oczywiście sa chlubne wyjątki (Marabut, Janysport, nieistniejący Natalex), jednak jest to raptem % ogólnej Polskiej sprzedaży.
Firmy zagraniczne, to najcześciej spore koncerny, które stać na to aby klientowi albo zwrócić gotówkę albo wymienić towar na nowy, a co za tym idzie mają 1 zadowolonego klienta. Polskie firmy chyba nie rozumieją tej zależności
-------------------------------------------
http://www.doczu.siec2000.pl/
Firmy zagraniczne, to najcześciej spore koncerny, które stać na to aby klientowi albo zwrócić gotówkę albo wymienić towar na nowy, a co za tym idzie mają 1 zadowolonego klienta. Polskie firmy chyba nie rozumieją tej zależności
-------------------------------------------
http://www.doczu.siec2000.pl/