19-08-2006, 21:19
>>>>kakato doczu i vick,
Co do systemu v2: od roku noszę plecak tatonki Kimberley i już drugi model poddaję reklamacji z powodu uszkodzenia systemu nosnego;/(Ruda może coś powiedzieć, jak ją maltretuję tym plecakiem;)))).Nie wiem,czy to wina mojego sposobu użytkowania, choć nie ma w nim nic nadzwyczajnego,aż wydaje mi się nadmiernie dbałem o te plecaki(bo były juz 2), ale uszkodzeniu uległa górna częśc systemu- przetarła się z jednej strony taśma, wewnątrz której wszyty jest pręt - poziomy wspornik i ten właśnie pręt wylazł radośnie na zewnątrz.Tatonka wymieniła plecak na nowy, ale w drugim tez zauważyłem ostatnio przecieranie tej częsci systemu. Mam wrazenie,że nie zostało to zbytnio przemyślane przez producenta,ten pręt, przy dużych obciązeniach musi przecież pracować i wcześniej ,czy później przetrzeć taśmę, w którą jest wszyty.Tym razem dmucham na zimne i próbujemy coś poradzić, zanim wylezie na zewnątrz, a czuję,że to się stanie na bank:(
Co do systemu nośnego i jego wygody, moge tylko polecić, nosiłem w tym plecaku ok 30 kg ciągiem przez tydzień- dwa i komfort jest ogromny- plecak, którego w rękach nie mogłem podnieść, na plecach wydaje się zupełnie lekki- świetnie przenoszony jest ciężar na biodra, co sprawia,że nie czuje się go tak bardzo.
Można powiedzieć,że jeśli Aircontact to mercedes, to tatonka to VW,ale golfy cos awaryjne też bywają... ;)
-------------------------------------------
nie loguję, bo nie mój komp:P
Co do systemu v2: od roku noszę plecak tatonki Kimberley i już drugi model poddaję reklamacji z powodu uszkodzenia systemu nosnego;/(Ruda może coś powiedzieć, jak ją maltretuję tym plecakiem;)))).Nie wiem,czy to wina mojego sposobu użytkowania, choć nie ma w nim nic nadzwyczajnego,aż wydaje mi się nadmiernie dbałem o te plecaki(bo były juz 2), ale uszkodzeniu uległa górna częśc systemu- przetarła się z jednej strony taśma, wewnątrz której wszyty jest pręt - poziomy wspornik i ten właśnie pręt wylazł radośnie na zewnątrz.Tatonka wymieniła plecak na nowy, ale w drugim tez zauważyłem ostatnio przecieranie tej częsci systemu. Mam wrazenie,że nie zostało to zbytnio przemyślane przez producenta,ten pręt, przy dużych obciązeniach musi przecież pracować i wcześniej ,czy później przetrzeć taśmę, w którą jest wszyty.Tym razem dmucham na zimne i próbujemy coś poradzić, zanim wylezie na zewnątrz, a czuję,że to się stanie na bank:(
Co do systemu nośnego i jego wygody, moge tylko polecić, nosiłem w tym plecaku ok 30 kg ciągiem przez tydzień- dwa i komfort jest ogromny- plecak, którego w rękach nie mogłem podnieść, na plecach wydaje się zupełnie lekki- świetnie przenoszony jest ciężar na biodra, co sprawia,że nie czuje się go tak bardzo.
Można powiedzieć,że jeśli Aircontact to mercedes, to tatonka to VW,ale golfy cos awaryjne też bywają... ;)
-------------------------------------------
nie loguję, bo nie mój komp:P