21-03-2006, 12:16
jak w przypadku każdej firmy porodukującej kuchenki jest to problem i zazwyczaj jak coś się sypnie to albo wysyła się to do reklamacji lun też do producenta w celu przeprowadzenia naprawy lub naprawia się to samemu, albo po prostu kupuje się nowy sprzęt.
Marek zapodaj może lepiej jakąs ciekawą informację, jak sprawuje Ci się Twój sprzęt w górkach czy gdzieś na wyjazdach. daj znać na czym polega Twoje doświadczenie i jakie masz obserwacje na tym polu w ramach oczywiście kuchenek gazowych (turystycznych nie domowych).
p.s. co do ciszy, to żaden z nas nie siedzi tu na zawołanie aby odpowiadać na coraz to bardziej dziwne pytania. tak samo jak zapytasz o nowy sprzęt, to żaden z nas nie poleci od razu do sklepu, żeby go pomacać lub kupić, aby opowiedzieć Tobie o tym jak się sprawuje. smutne jest to, że zamiast poszukać numeru do dystrybutora Campingas`u, pytasz się o to nas, a to właśnie świadczy smutno o Tobie...
Marek zapodaj może lepiej jakąs ciekawą informację, jak sprawuje Ci się Twój sprzęt w górkach czy gdzieś na wyjazdach. daj znać na czym polega Twoje doświadczenie i jakie masz obserwacje na tym polu w ramach oczywiście kuchenek gazowych (turystycznych nie domowych).
p.s. co do ciszy, to żaden z nas nie siedzi tu na zawołanie aby odpowiadać na coraz to bardziej dziwne pytania. tak samo jak zapytasz o nowy sprzęt, to żaden z nas nie poleci od razu do sklepu, żeby go pomacać lub kupić, aby opowiedzieć Tobie o tym jak się sprawuje. smutne jest to, że zamiast poszukać numeru do dystrybutora Campingas`u, pytasz się o to nas, a to właśnie świadczy smutno o Tobie...