13-11-2016, 23:27
Ad. 1
Nie sądzę aby była konieczność otwierania sporu. Ale jeśli zaistnieje, to otwórz go wcześniej. Np. tydzień przed upływem terminu. A na 10 dni przed upływem spytaj sprzedawcę jak on to widzi, bo niedługo czas minie a Ty nie masz towaru. Sprzedawca może wydłużyć czas ochrony (nie może go skrócić). I Ty ten wydłużony czas zobaczysz w opisie aukcji. Wówczas nie będzie konieczności otwierania sporu. Spokojnie dalej czekasz na dostawę.
Ad. 2
To normalne. Zawsze podają, że już wysłali chociaż często wcale jeszcze nawet nie mają towaru. I od ukazania się takiej informacji do pojawienia się przesyłki w trackingu może minąć jakiś czas. Jak jest już tracking to siorbaj ziołową herbatkę i czekaj spokojnie na doręczenie. Z reguły następuje to w trzy - cztery tygodnie od zakupu.
Nie sądzę aby była konieczność otwierania sporu. Ale jeśli zaistnieje, to otwórz go wcześniej. Np. tydzień przed upływem terminu. A na 10 dni przed upływem spytaj sprzedawcę jak on to widzi, bo niedługo czas minie a Ty nie masz towaru. Sprzedawca może wydłużyć czas ochrony (nie może go skrócić). I Ty ten wydłużony czas zobaczysz w opisie aukcji. Wówczas nie będzie konieczności otwierania sporu. Spokojnie dalej czekasz na dostawę.
Ad. 2
To normalne. Zawsze podają, że już wysłali chociaż często wcale jeszcze nawet nie mają towaru. I od ukazania się takiej informacji do pojawienia się przesyłki w trackingu może minąć jakiś czas. Jak jest już tracking to siorbaj ziołową herbatkę i czekaj spokojnie na doręczenie. Z reguły następuje to w trzy - cztery tygodnie od zakupu.