19-01-2015, 20:26
rdk
Myślę, że całe to dopytywanie i moje wyjaśnienia są zbędne i wynikają z niezrozumienia kontekstu. Ja piszę o ogólnej zasadzie/konstrukcji splotów, ty o nazwach handlowych konkretnego producenta. A, że akurat napisałem o dwuwarstwowej (w sensie 2 surowców) bieliźnie co skojarzyło Ci się z nazwą handlową na metce posiadanej koszulki to akurat błędnie założyłeś, że chodzi o to samo.
(Nie pisałem, że taka konstrukcja jest innowacyjna, tylko, że UA jako taką ją przedstawia nadając jej nową nazwę handlową. To właśnie ze względu na to, że nie jest to cecha ani szczególnie innowacyjna ani nowa sprawia, że zabieg ten jest chłytem maketingowym.)
-------------------------------------------
m
Myślę, że całe to dopytywanie i moje wyjaśnienia są zbędne i wynikają z niezrozumienia kontekstu. Ja piszę o ogólnej zasadzie/konstrukcji splotów, ty o nazwach handlowych konkretnego producenta. A, że akurat napisałem o dwuwarstwowej (w sensie 2 surowców) bieliźnie co skojarzyło Ci się z nazwą handlową na metce posiadanej koszulki to akurat błędnie założyłeś, że chodzi o to samo.
(Nie pisałem, że taka konstrukcja jest innowacyjna, tylko, że UA jako taką ją przedstawia nadając jej nową nazwę handlową. To właśnie ze względu na to, że nie jest to cecha ani szczególnie innowacyjna ani nowa sprawia, że zabieg ten jest chłytem maketingowym.)
-------------------------------------------
m