12-01-2014, 18:20
Dzięki. Właśnie skojarzyłem, że moja koleżanka pracuje w Deca w moim mieście i miło się złożyło, że ona przyjmuje reklamacje ;) Z tego co mi powiedziała, to pracownik ma wytyczne żeby towar wymienić lub zwrócić kasę na kartę upominkową. Taka taktyka, żeby klienta przy sobie zostawić. Jeśli ktoś jest uparty i nie da sobie wcisnąć kasy na kartę upominkową to dostanie do ręki.
edit/ Czy jest tu ktoś z Krakowa, kto mógłby mi pomóc kupując i wysyłając plecak w tymże mieście? Sprzedawca jest niepewny i wolałbym żeby ktoś odebrał towar osobiście i skontrolował czy wszystko jest ok. Byłbym dozgonnie wdzięczny.
---
Edytowany: 2014-01-12 21:49:37
edit/ Czy jest tu ktoś z Krakowa, kto mógłby mi pomóc kupując i wysyłając plecak w tymże mieście? Sprzedawca jest niepewny i wolałbym żeby ktoś odebrał towar osobiście i skontrolował czy wszystko jest ok. Byłbym dozgonnie wdzięczny.
---
Edytowany: 2014-01-12 21:49:37