16-04-2012, 09:56
@sliwa007
>jakie są wasze oceny sklepu
>http://www.fieldandtrek.com/??
>Czy ma ktoś jakieś doświadczenie?? Jak wygląda system zapłaty >oraz ile idzie przesyłka??
Właśnie dokonałem tam pierwszego zakup (ub. czwartek) i czekam na przesyłkę (do ie). Wg e-maila została wysłana w sobotę, więc jeszcze nie wiem jak szybka jest dostawa.
Co do oceny samego sklepu, to mam małe 'ale'. Chciałem kupić tam m.in. Buff'a. W sobotę dostałem e-mail, że niestety nie maja na stanie w takim kolorze jaki zamówiłem i muszą anulować go z mojego zamówienia. Odpisałem do nich z prośba, żeby nie anulowali, tylko wysłali w innym kolorze, które wg stanu z ich strony są dostępne. Niestety, po ponad 2 godzinach dostałem e-mail (bez najmniejszej odpowiedzi co do mojej prośby), że paczka została zlecona do wysłania, ale bez tego Buff'a :(.
Nie wiem czemu sprzedaż z F&T, po otrzymaniu mojego e-maila, nie mogła dodać Buff'a w innym kolorze - wydaje mi się, że mieli na to wystarczająco czasu przed wysyłką. Mogli też skontaktować się ze mną wcześniej, żeby zaproponować zamianę.
A jeszcze co do sposobu płatności. Niby na stronie jest znaczek PayPal, ale jak jedynymi opcjami zapłaty, które mi się pokazały są karta debetowa i kredytowa. Ja zapłaciłem Maestro, z czego w sumie jestem bardzo zadowolony.
---
Edytowany: 2012-04-16 11:26:58
>jakie są wasze oceny sklepu
>http://www.fieldandtrek.com/??
>Czy ma ktoś jakieś doświadczenie?? Jak wygląda system zapłaty >oraz ile idzie przesyłka??
Właśnie dokonałem tam pierwszego zakup (ub. czwartek) i czekam na przesyłkę (do ie). Wg e-maila została wysłana w sobotę, więc jeszcze nie wiem jak szybka jest dostawa.
Co do oceny samego sklepu, to mam małe 'ale'. Chciałem kupić tam m.in. Buff'a. W sobotę dostałem e-mail, że niestety nie maja na stanie w takim kolorze jaki zamówiłem i muszą anulować go z mojego zamówienia. Odpisałem do nich z prośba, żeby nie anulowali, tylko wysłali w innym kolorze, które wg stanu z ich strony są dostępne. Niestety, po ponad 2 godzinach dostałem e-mail (bez najmniejszej odpowiedzi co do mojej prośby), że paczka została zlecona do wysłania, ale bez tego Buff'a :(.
Nie wiem czemu sprzedaż z F&T, po otrzymaniu mojego e-maila, nie mogła dodać Buff'a w innym kolorze - wydaje mi się, że mieli na to wystarczająco czasu przed wysyłką. Mogli też skontaktować się ze mną wcześniej, żeby zaproponować zamianę.
A jeszcze co do sposobu płatności. Niby na stronie jest znaczek PayPal, ale jak jedynymi opcjami zapłaty, które mi się pokazały są karta debetowa i kredytowa. Ja zapłaciłem Maestro, z czego w sumie jestem bardzo zadowolony.
---
Edytowany: 2012-04-16 11:26:58