12-01-2012, 10:19
Hej,
Zglosilem swoja kurtke HiMountain Comet2Pro do reklamacji z powodu przeciekania. Poniewaz minely juz 2 lata, powolalem sie na gwarancje Gore-Tex ''GUARANTEED TO KEEP YOU DRY''. W sklepie firmowym normalnie bez zadnego ale przyjeli kurtke, ale po ponad tygodniu dostalem odpowiedz, ze centrala ja odeslala i powiedziala, ze membrana nie lezy w ich gestii i mam na wlasna reke odeslac kurtke do W.L. Gore. Na stronie gore-tex.pl pisza zas, ze z kurtka nalezy zglosic sie do sklepu...
Co Waszym zdaniem powinienem zrobic? Pisac jeszcze raz osobiscie do Swietochlowic? Probowac kontaktowac sie z W.L. GORE? Czy ktos z Was ma moze doswiadczenia w tym zakresie?
-------------------------------------------
Robert
Zglosilem swoja kurtke HiMountain Comet2Pro do reklamacji z powodu przeciekania. Poniewaz minely juz 2 lata, powolalem sie na gwarancje Gore-Tex ''GUARANTEED TO KEEP YOU DRY''. W sklepie firmowym normalnie bez zadnego ale przyjeli kurtke, ale po ponad tygodniu dostalem odpowiedz, ze centrala ja odeslala i powiedziala, ze membrana nie lezy w ich gestii i mam na wlasna reke odeslac kurtke do W.L. Gore. Na stronie gore-tex.pl pisza zas, ze z kurtka nalezy zglosic sie do sklepu...
Co Waszym zdaniem powinienem zrobic? Pisac jeszcze raz osobiscie do Swietochlowic? Probowac kontaktowac sie z W.L. GORE? Czy ktos z Was ma moze doswiadczenia w tym zakresie?
-------------------------------------------
Robert