26-09-2014, 16:56
Blatio - ja wiem, że ty Hanzla uwielbiasz ale na zdrowy rozsądek to kto ma wiedzieć i przewidzieć jak zmieni się but po wprowadzonych modyfikacjach? Klient zamawiający pierwsze buty czy szewc który tych butów uszył tysiące? Mi wydaje się logiczne, że szewc... Tym bardziej, że jak sam piszesz uprzedzał Cię o tych zmianach przy Twoim zamówieniu.
Tak czy siak, trzeba pamiętać, że zapisy regulaminu nie znoszą ustawy, która reguluje prawa klienta, za to ustawa znosi nielegalne zapisy regulaminów sklepowych :) A przy ewidentnym błędzie szewca z jakim tu mamy do czynienia moim zdaniem powinien uszyć nową parę bez dodatkowych kosztów dla klienta.
Ale może niepotrzebnie się jeżę, może Hanzel nauczył się już jeśli nie o swoich butach to o kontaktach z klientem i naprawi swój błąd bez szemrania.
Czekam niecierpliwie na relację bo sam zastanawiałem się na ich butami ale po przeczytaniu kilku już takich historii trochę się obawiam. Głównie przez relacje o alergicznych reakcjach Hanzla na ''wydziwiających'' klientów, nie ze względu na to, że czasem się myli.
---
Edytowany: 2014-09-26 17:58:11
-------------------------------------------
m
Tak czy siak, trzeba pamiętać, że zapisy regulaminu nie znoszą ustawy, która reguluje prawa klienta, za to ustawa znosi nielegalne zapisy regulaminów sklepowych :) A przy ewidentnym błędzie szewca z jakim tu mamy do czynienia moim zdaniem powinien uszyć nową parę bez dodatkowych kosztów dla klienta.
Ale może niepotrzebnie się jeżę, może Hanzel nauczył się już jeśli nie o swoich butach to o kontaktach z klientem i naprawi swój błąd bez szemrania.
Czekam niecierpliwie na relację bo sam zastanawiałem się na ich butami ale po przeczytaniu kilku już takich historii trochę się obawiam. Głównie przez relacje o alergicznych reakcjach Hanzla na ''wydziwiających'' klientów, nie ze względu na to, że czasem się myli.
---
Edytowany: 2014-09-26 17:58:11
-------------------------------------------
m