03-05-2011, 19:40
Ja chciałem opisać zgłoszenie reklamacyjne związane z modelem 002
Usterka butów wystąpiła po ponad rocznym użytkowaniu tych butów. Buty głównie były używane zimą w mieście. Ale parę rajdów w nich również zaliczyłem.
Z butów byłem naprawdę zadowolony aż do momentu kiedy po krótkim wyjściu do lasu odkryłem że mam mokrą podpodeszwę. A wcześniej nawet ani razu nie udało mi się ich przemoczyć.
Po obejrzeniu butów zauważyłem pęknięcie w podeszwie w dwóch miejscach, widoczne na zdjęciach:
http://img27.imageshack.us/i/dsc00029dt.jpg/
http://img151.imageshack.us/i/dsc00028or.jpg/
Jako że gwarancja na buty wynosi 2 lata napisałem maila do firmy Hanzel. Dostałem informacje o odesłaniu butów do siedziby firmy, wraz z dowodem zakupu.
Po długich przeszukiwaniach nie znalazłem paragonu. Ale buty były zamawiane przez internet i posiadałem dowód przelewu za buty.
Buty były robione na zamówienie, a do tego moja dziewczyna też zamówiła model 002. Więc pomyślałem że zamówienie było charakterystyczne i Hanzel nie będzie miał pretensji do przyjęcia reklamacji.
Po kilku mailach z producentem dostałem informacje, żeby przesłać buty na ich adres.
Buty wróciły do mnie z powrotem - może po tygodniu.
Wymienili 2 podeszwy Vibramowe. A sama jakość wykonania naprawdę była w porządku. Więc dodatkowo ja miałem satysfakcje że mam dopasowane buty z całkowicie nową podeszwą.
Więc jeśli chodzi o reklamacje u Hanzela, chyba z tym nie ma problemu.
Samo pęknięcie podeszwy raczej nie zależy od wykonania samego obuwia a raczej od producenta podeszw Vibramowych. Może to był jakiś błąd produkcyjny.
Usterka butów wystąpiła po ponad rocznym użytkowaniu tych butów. Buty głównie były używane zimą w mieście. Ale parę rajdów w nich również zaliczyłem.
Z butów byłem naprawdę zadowolony aż do momentu kiedy po krótkim wyjściu do lasu odkryłem że mam mokrą podpodeszwę. A wcześniej nawet ani razu nie udało mi się ich przemoczyć.
Po obejrzeniu butów zauważyłem pęknięcie w podeszwie w dwóch miejscach, widoczne na zdjęciach:
http://img27.imageshack.us/i/dsc00029dt.jpg/
http://img151.imageshack.us/i/dsc00028or.jpg/
Jako że gwarancja na buty wynosi 2 lata napisałem maila do firmy Hanzel. Dostałem informacje o odesłaniu butów do siedziby firmy, wraz z dowodem zakupu.
Po długich przeszukiwaniach nie znalazłem paragonu. Ale buty były zamawiane przez internet i posiadałem dowód przelewu za buty.
Buty były robione na zamówienie, a do tego moja dziewczyna też zamówiła model 002. Więc pomyślałem że zamówienie było charakterystyczne i Hanzel nie będzie miał pretensji do przyjęcia reklamacji.
Po kilku mailach z producentem dostałem informacje, żeby przesłać buty na ich adres.
Buty wróciły do mnie z powrotem - może po tygodniu.
Wymienili 2 podeszwy Vibramowe. A sama jakość wykonania naprawdę była w porządku. Więc dodatkowo ja miałem satysfakcje że mam dopasowane buty z całkowicie nową podeszwą.
Więc jeśli chodzi o reklamacje u Hanzela, chyba z tym nie ma problemu.
Samo pęknięcie podeszwy raczej nie zależy od wykonania samego obuwia a raczej od producenta podeszw Vibramowych. Może to był jakiś błąd produkcyjny.