07-04-2011, 07:00
biuro_Hanzel
Dziwne podejście do biznesu, prowadzę własną firmę budowlana i nigdy nie pozwoliłbym sobie na takie traktowanie klienta. Wolę nie zarobić ale klient musi być zadowolony. Hanzel zaparł się o parę złoty a teraz stracił wielokrotność tej sumy, czas na odpisywaniu na forum i reklamację no i co najważniejsze wizerunek firmy na ty ucierpiał. Oczywiście można iść na wojnę z klientem tylko trzeba przeliczyć sobie czy to się opłaca, w tym przypadku widzę że nie. Hanzel pisze że się nie obraża ale z jego wypowiedzi jednoznacznie widać że strzelił focha. Jedna i druga strona teraz unieśli się honorem i pewnie nie chcą ze sobą rozmawiać a powinni dumę schować do kieszeni i pozytywnie załatwić tą sprawę i wspólnie wypić piwo. Pozdrawiam
-------------------------------------------
Stefan
Dziwne podejście do biznesu, prowadzę własną firmę budowlana i nigdy nie pozwoliłbym sobie na takie traktowanie klienta. Wolę nie zarobić ale klient musi być zadowolony. Hanzel zaparł się o parę złoty a teraz stracił wielokrotność tej sumy, czas na odpisywaniu na forum i reklamację no i co najważniejsze wizerunek firmy na ty ucierpiał. Oczywiście można iść na wojnę z klientem tylko trzeba przeliczyć sobie czy to się opłaca, w tym przypadku widzę że nie. Hanzel pisze że się nie obraża ale z jego wypowiedzi jednoznacznie widać że strzelił focha. Jedna i druga strona teraz unieśli się honorem i pewnie nie chcą ze sobą rozmawiać a powinni dumę schować do kieszeni i pozytywnie załatwić tą sprawę i wspólnie wypić piwo. Pozdrawiam
-------------------------------------------
Stefan