04-03-2016, 11:43
hmm, przytoczę informację, którą usłyszałem w rozmowie z prezesem sporej firmy handlowej,
jaki jest mechanizm oceny wejścia w produkt, wprowadzenia do oferty, stworzenia strategii, marketingu, planowania dla produktu,
marża nie może być niższa niż.....300% przy założeniu że próg 0% pokrywa już koszty magazynowania, obsługi
czyli w rzeczywistości marża to 300% + x%(koszty obsługi),
inaczej jak to mówią ''nie ma sensu się w to bawić''
K.
---
Edytowany: 2016-03-04 11:44:37
jaki jest mechanizm oceny wejścia w produkt, wprowadzenia do oferty, stworzenia strategii, marketingu, planowania dla produktu,
marża nie może być niższa niż.....300% przy założeniu że próg 0% pokrywa już koszty magazynowania, obsługi
czyli w rzeczywistości marża to 300% + x%(koszty obsługi),
inaczej jak to mówią ''nie ma sensu się w to bawić''
K.
---
Edytowany: 2016-03-04 11:44:37