15-11-2005, 19:40
Ja odnoszę wrażenie, że Campus od kilku lat ma taką taktykę: wali na niektóre swoje produkty jakieś ceny z kosmosu, a później po 2 czy 3 dniach je przecenia do takiej ceny jakie mogłyby być warte.
Efekt:
Osoba nie znająca się zbytnio na rzeczy myśli, że kupiła okazyjnie (w tym wypadku namiot) ''bo kiedyś on kosztował 1000 zł a ja go kupiłem za 350 to jaki on to nie jest świetny...''.
Przykładem tego typu produktów są właśnie namioty, część odzieży,
Przykładami produktów dla których taktyka jest ''normalna'': większość plecaków, śpiworów, itd.
Są to tylko moje subiektywne odczucia.
Pozatym uważam, że kiedyś Campus miał pewne niedociągnięcia (czasy Alpinusa;), a teraz to już jest klapa - raczej bardzo słabe wykonanie, błędy konstrukcyjne (oczywiście chyba nie może się to tyczyć wszytskich produktów a tylko części - niestety części, z którymi miałem styczność)
Pozdr
Efekt:
Osoba nie znająca się zbytnio na rzeczy myśli, że kupiła okazyjnie (w tym wypadku namiot) ''bo kiedyś on kosztował 1000 zł a ja go kupiłem za 350 to jaki on to nie jest świetny...''.
Przykładem tego typu produktów są właśnie namioty, część odzieży,
Przykładami produktów dla których taktyka jest ''normalna'': większość plecaków, śpiworów, itd.
Są to tylko moje subiektywne odczucia.
Pozatym uważam, że kiedyś Campus miał pewne niedociągnięcia (czasy Alpinusa;), a teraz to już jest klapa - raczej bardzo słabe wykonanie, błędy konstrukcyjne (oczywiście chyba nie może się to tyczyć wszytskich produktów a tylko części - niestety części, z którymi miałem styczność)
Pozdr