15-11-2005, 11:02
z tego co pisze Adam wynika jak mi się zdaje:
1. waga sporo zawyżona w stosunku do wymagań klientów
2. jakaś nieludzka cena za taki produkt
3. Chruściel chyba jest uczulony na Campusa, bo pomimo różnych wad tego namiotu nie odniosłem wrażenia żeby nie było na niego popytu. warunkiem jest właściwy klient, to znaczy taki, który nie potrzebuje maksymalnie ambitnego sprzętu. no i jeszcze jedno najpoważniejsze ale: cena katalogowa powinna być taka, jak w promocji.
zwróćcie uwagę, że w tekście jest więcej zalet niż w krótkim podsumowaniu.
pozdrawiam Damian
1. waga sporo zawyżona w stosunku do wymagań klientów
2. jakaś nieludzka cena za taki produkt
3. Chruściel chyba jest uczulony na Campusa, bo pomimo różnych wad tego namiotu nie odniosłem wrażenia żeby nie było na niego popytu. warunkiem jest właściwy klient, to znaczy taki, który nie potrzebuje maksymalnie ambitnego sprzętu. no i jeszcze jedno najpoważniejsze ale: cena katalogowa powinna być taka, jak w promocji.
zwróćcie uwagę, że w tekście jest więcej zalet niż w krótkim podsumowaniu.
pozdrawiam Damian