19-08-2016, 09:00
W lipcu kupiłam plecak Vaude Women's Centauri 65+10. Zabrałam go ze sobą na 3 tygodnie do Kirgistanu. Okazał się całkiem wygodny jednak po tych 3. tygodniach zauważyłam, że na plecach pod pasem biodrowym materiał mocno się przetarł (na styku pasa biodrowego i stelaża, który jest pod materiałem na plecach).
Czy to podlega reklamacji? Teoretycznie plecak nadaje się do użytku, nie stracił żadnych właściwości. W praktyce obawiam się, że po kolejnych dwóch wyjazdach materiał się przetrze. Wolałabym na to nie czekać tylko już teraz zareagować (zwłaszcza, że plecak tani nie był).
Podpowiecie co napisać w zgłoszeniu reklamacyjnym albo pod jaki paragraf to podpiąć?
Czy to podlega reklamacji? Teoretycznie plecak nadaje się do użytku, nie stracił żadnych właściwości. W praktyce obawiam się, że po kolejnych dwóch wyjazdach materiał się przetrze. Wolałabym na to nie czekać tylko już teraz zareagować (zwłaszcza, że plecak tani nie był).
Podpowiecie co napisać w zgłoszeniu reklamacyjnym albo pod jaki paragraf to podpiąć?